Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"M. Lauw"'
Autor:
Y. Zhang, L. Nguyen, C. Lu, E. Wang, M. Lauw, S. Ball, N. Dong, L. Moscinski, O. Chan, S. Yun, D. Sallman, L. Sokol, B. Shah, J. Lancet, R. Komrokji, A. Kuykendall, E. Padron, L. Zhang
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 963-964 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d48ed5ca44604e909c61452be126b04b
Autor:
Michelle S. M. Lauw, Sophie S. Havighurst, Katherine R. Wilson, Ann E. Harley, Elisabeth Northam
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. 42:169-175
Parental responses to children's emotions influence children's emotion-related abilities. Tuning in to Toddlers (TOTS) is a new emotion-focused parenting program for parents of toddlers aged 18 to 36 months. It is based on the empirically tested Tuni
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. den Hollander, S. Croubels, M. Lauwers, N. Caekebeke, M. Ringenier, F. De Meyer, N. Reisinger, F. Van Immerseel, J. Dewulf, G. Antonissen
Publikováno v:
Journal of Applied Poultry Research, Vol 30, Iss 1, Pp 100111- (2021)
Summary: Because European maximum guidance values of mycotoxins are only available for feed, mycotoxin exposure in animals is mainly monitored by feed analysis. However, proper sample collection is needed to ensure reliable results because of uneven
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5f57270bcfa40b681aff4fbe3002ef8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.