Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"M. Lauw"'
Autor:
Y. Zhang, L. Nguyen, C. Lu, E. Wang, M. Lauw, S. Ball, N. Dong, L. Moscinski, O. Chan, S. Yun, D. Sallman, L. Sokol, B. Shah, J. Lancet, R. Komrokji, A. Kuykendall, E. Padron, L. Zhang
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 963-964 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d48ed5ca44604e909c61452be126b04b
Autor:
Michelle S. M. Lauw, Sophie S. Havighurst, Katherine R. Wilson, Ann E. Harley, Elisabeth Northam
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. 42:169-175
Parental responses to children's emotions influence children's emotion-related abilities. Tuning in to Toddlers (TOTS) is a new emotion-focused parenting program for parents of toddlers aged 18 to 36 months. It is based on the empirically tested Tuni
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Quah, Elaine Li Ying1,2, Chua, Keith Zi Yuan1,2, Lin, Casper Keegan Ronggui2,3,4,5, Vijayan, Andrew Vimal5, Abdul Hamid, Nur Amira Binte5, Owyong, Jasmine Lerk Juan5, Satku, Neeta1,3, Woong, Natalie6, Lim, Crystal7, Phua, Gillian Li Gek2,8,9, Ong, Eng Koon2,5,9,10, Fong, Warren1,9,11, Krishna, Lalit Kumar Radha1,2,3,5,9,12,13,14 lalit.radha-krishna@liverpool.ac.uk
Publikováno v:
BMC Palliative Care. 12/12/2023, Vol. 22 Issue 1, p1-15. 15p.
Autor:
Gao, Song1,2 (AUTHOR) hwwang@tongji.edu.cn, Wang, Hongwei3 (AUTHOR) gaosongyouxiang@126.com, Zhu, Yuanjun3 (AUTHOR), Liu, Jiaqi3 (AUTHOR), Tang, Ou4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Connection Science. Dec2023, Vol. 35 Issue 1, p1-26. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.