Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"M. Lamoglia-Puig"'
Autor:
M. Raurell-Torredà, I. Zaragoza-García, A.M. Aliberch-Raurell, J. Sánchez-Chillón, M. Torralba-Melero, O. Arrogante, A. Rojo-Rojo, R. Gómez-Ibáñez, M. Lamoglia-Puig, M. Farrés-Tarafa
Publikováno v:
Enfermería Intensiva. 33:S45-S55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna Bonmatí-Tomàs, Rebeca Gómez-Ibáñez, M. Lamoglia-Puig, Juan Roldán-Merino, M. Raurell-Torredà, Ignacio Zaragoza-García, Mariona Farrés-Tarafa
Publikováno v:
NURS EDUC TODAY
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
Background Medication errors account for 38% of adverse events reported among undergraduate nursing students. Simulation provides training for nursing students in the medication administration process. However, there is a lack of reliable and valid i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d6126064511d93e64ea03f307b04e21c
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=18825
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=18825
Autor:
Silvia García-Mayor, Mireia Llaurado-Serra, M. Raurell-Torredà, R. Rifà-Ros, Angel Romero-Collado, M. Lamoglia-Puig, José Luis Díaz-Agea
Publikováno v:
Nurse Education Today. 86:104319
Purpose This study aimed to identify which of the standardised Nursing Interventions Classification (NIC) activities should be used in the design of clinical cases with high fidelity simulation for educational preparation of undergraduate nursing stu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista de enfermeria (Barcelona, Spain) [Rev Enferm] 2014 Dec; Vol. 37 (12), pp. 16-23.