Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"M. L. Gorno-Tempini"'
Autor:
B. Pedemonte, C. W. Pereira, V. Borghesani, M. Ebbert, I. E. Allen, P. Pinheiro-Chagas, J. De Leon, Z. Miller, B. L. Tee, M. L. Gorno-Tempini
Publikováno v:
npj Science of Learning, Vol 9, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Despite a high rate of concurrent mathematical difficulties among children with dyslexia, we still have limited information regarding the prevalence and severity of mathematical deficits in this population. To address this gap, we developed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86d967f90f0844b1a556f998035942ee
Publikováno v:
Behavioural Neurology, Vol 26, Iss 1-2, Pp 77-88 (2013)
There is a growing body of literature examining the utility of behavioral treatment in primary progressive aphasia (PPA). There are, however, no studies exploring treatment approaches to improve speech production in individuals with apraxia of speech
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ab860307e364b498d72b0a92db862f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioural Neurology
There is a growing body of literature examining the utility of behavioral treatment in primary progressive aphasia (PPA). There are, however, no studies exploring treatment approaches to improve speech production in individuals with apraxia of speech
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.