Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"M. Krautter"'
Autor:
T. J. Bugaj, M. Blohm, C. Schmid, N. Koehl, J. Huber, D. Huhn, W. Herzog, M. Krautter, C. Nikendei
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
Abstract Background Peer-assisted learning (PAL) is a common teaching and learning method in medical education worldwide. In the setting of skills laboratories (skills labs), student tutors are often employed as an equivalent alternative to faculty t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be45be207e774acfb3992687a4ee162c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T J, Bugaj, M, Blohm, C, Schmid, N, Koehl, J, Huber, D, Huhn, W, Herzog, M, Krautter, C, Nikendei
Publikováno v:
BMC Medical Education
Background Peer-assisted learning (PAL) is a common teaching and learning method in medical education worldwide. In the setting of skills laboratories (skills labs), student tutors are often employed as an equivalent alternative to faculty teachers.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J B, Groener, T J, Bugaj, R, Scarpone, A, Koechel, J, Stiepak, S, Branchereau, M, Krautter, W, Herzog, C, Nikendei
Publikováno v:
BMC Medical Education
Background Constructive feedback is an essential element of the educational process, helping trainees reach their maximum potential and increasing their skill level. Video-based feedback has been described as highly effective in various educational c
Publikováno v:
Medical teacher. 32(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.