Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"M. Kraszewska"'
Publikováno v:
Archives of Materials Science and Engineering. 1:13-41
Purpose: The paper is a literature review indicating the importance of powder engineering in the modern stage of Industry 4.0 development. 47 technologies for the manufacturing and use the powders of metal and their alloys and ceramic in the manufact
Autor:
M. Kraszewska
Publikováno v:
Archives of Materials Science and Engineering. 1:27-40
Purpose: The purpose of this paper is to present the development of materials science and engineering in Poland against the background of the development of the universities of technology in Europe and the USA. The research was conducted in the field
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Food Products Marketing, 22(3), 332-349
Journal of Food Products Marketing, 22(3), 332-349. Routledge
van 't Riet, J, Onwezen, M C, Bartels, J, van der Lans, I A & Kraszewska, M 2016, ' Marketing novel fruit products: Evidence for diverging marketing effects across different products and different countries ', Journal of Food Products Marketing, vol. 22, no. 3, pp. 332-349 . https://doi.org/10.1080/10454446.2014.949963
Journal of Food Products Marketing, 22, 3, pp. 332-349
Journal of Food Products Marketing, 22, 332-349
Journal of Food Products Marketing 22 (2016) 3
Journal of Food Products Marketing, 22(3), 332-349. Routledge
van 't Riet, J, Onwezen, M C, Bartels, J, van der Lans, I A & Kraszewska, M 2016, ' Marketing novel fruit products: Evidence for diverging marketing effects across different products and different countries ', Journal of Food Products Marketing, vol. 22, no. 3, pp. 332-349 . https://doi.org/10.1080/10454446.2014.949963
Journal of Food Products Marketing, 22, 3, pp. 332-349
Journal of Food Products Marketing, 22, 332-349
Journal of Food Products Marketing 22 (2016) 3
Item does not contain fulltext The purpose of this study was to compare the influence of four different marketing claims and price information on consumers’ product choices for novel fruits and novel fruit products, using a choice experiment. In to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c23df9fe5291a79462a3f86da2a43ae5
https://research.wur.nl/en/publications/marketing-novel-fruit-products-evidence-for-diverging-marketing-e
https://research.wur.nl/en/publications/marketing-novel-fruit-products-evidence-for-diverging-marketing-e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ResearcherID
Journal of Horticultural Science and Biotechnology 2009 (2009) 6 Isafruit Suppl
Journal of Horticultural Science and Biotechnology, 2009(6 Isafruit Suppl), 28-33
Journal of Horticultural Science and Biotechnology 2009 (2009) 6 Isafruit Suppl
Journal of Horticultural Science and Biotechnology, 2009(6 Isafruit Suppl), 28-33
The aim of this study was the identification of those product characteristics that are important for the adoption of fruit and fruit product innovations by consumers. Sixteen focus group discussions were held in four European countries (Greece, The N
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::70f69390a2bf9ece5693cbdd8efd22e4
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000274477400007&KeyUID=WOS:000274477400007
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000274477400007&KeyUID=WOS:000274477400007
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.