Zobrazeno 1 - 10
of 1 153
pro vyhledávání: '"M. Koedam"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Br J Occup Ther
Introduction Students with learning disabilities and attention-deficit/hyperactivity disorder are well represented on college campuses. However, they experience challenges to meeting occupational and role expectations associated with being in college
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
der Eerden B C J van, Leeuwen H P T M van, Laar J A M van, M Koedam, V A S H Dalm, Daele P L A van, Hagen P M van, T Both, M C Zillikens
Publikováno v:
Bone Abstracts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khashayar, Pouria1 (AUTHOR), Rad, Farid Farahani2 (AUTHOR), Tabatabaei-Malazy, Ozra2,3 (AUTHOR) tabatabaeiml@gmail.com, Golabchi, Sara MohammadHosseinzadeh2 (AUTHOR), Khashayar, Patricia4 (AUTHOR) patricia.kh@gmail.com, Mohammadi, Mehdi5 (AUTHOR), Ebrahimpour, Sholeh5 (AUTHOR), Larijani, Bagher3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Diabetology & Metabolic Syndrome. 12/23/2024, Vol. 16 Issue 1, p1-29. 29p.