Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"M. KireS"'
Autor:
D. Sveda, V. Hubenakova, M. Babincakova, M. Kires, K. Kozelkova, K. Lukacova, A. Misianikova, V. Ondova
Publikováno v:
2022 20th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA).
Publikováno v:
2021 19th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA).
Publikováno v:
2020 18th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA).
Digital transformation of education at schools is inevitable condition for digital transformation of educational system. In the paper, we discuss features of “digital school” from the perspective of school as a community of actors and from the pe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2012 IEEE 10th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA).
The contribution presents consideration about the scientific literacy which is necessary for our daily decisions in information society. Science teaching must to reflect the new requirements from society. The role of science teachers in active learni
Autor:
M. Kires
Publikováno v:
The IEEE Region 8 EUROCON 2003. Computer as a Tool..
Modern media brings new educational strategies and helps to change the content of science education. It can improve student's understanding of fundamental concepts. Multimedia laboratory tools enable to realize student's active learning. The effectiv
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.