Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"M. Khanzadi"'
Publikováno v:
Journal of Artificial Intelligence and Data Mining, Vol 10, Iss 1, Pp 117-126 (2022)
One of the main problems in children with learning difficulties is the weakness of phonological awareness (PA) skills. In this regard, PA tests are used to evaluate this skill. Currently, this assessment is paper-based for the Persian language. To ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3caacc1d3864fddbd8d52f5b4c2b074
Publikováno v:
مهندسی عمران شریف, Vol 36.2, Iss 3.1, Pp 13-28 (2020)
One of the main goals of any construction is to provide a project within the budget ran
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d922af054bd4190a5cfb63c135acc00
Publikováno v:
مهندسی عمران شریف, Vol 35.2, Iss 2.2, Pp 69-79 (2019)
Human resource management is regarded as a fundamental process for effective la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40363e1ac258410fb3c65eace805a8e7
Publikováno v:
مهندسی عمران شریف, Vol 34.2, Iss 1.1, Pp 87-95 (2018)
In recent years, micro tunneling method has been developed quickly in comparison t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e125ffa8b3148adab6c4c887028298f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers & concrete. 11:337-350
The sensitivity of compressive strength of no-slump concrete to its ingredient materials and proportions, necessitate the use of robust models to guarantee both estimation and generalization features. It was known that the problem of compressive stre
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.