Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"M. Kamkar"'
Publikováno v:
رویکردهای نوین آموزشی, Vol 5, Iss 2, Pp 41-64 (2010)
This research has studied the relation between five basic factor of personality and self- regulated approach of learning. Research sample consisted of 175 students (83 boys and 92 girls) who were selected randomly out of five Isfahan educational dist
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08b18d9f6c8d4d2ab0dff8709eacf9db
Publikováno v:
پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری, Vol 4, Iss 1 (2014)
The aim of this research was to compare psychological indicators of broken heart syndrome patients, coronary heart disease patients and healthy subjects. The samples consisted of three groups: diagnosed Broken Heart Syndrome group (60), diagnosed Cor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/54a89faeacc44d8182c320617a5cb1a8
Autor:
H. Salamati, M. Kamkar
Publikováno v:
Iranian Journal of Physics Research, Vol 1, Iss 4, Pp 222-229 (1998)
In a systematic approach, we have investigated the effect of the presence of Pb and Sb in the Bi site in a BSCCO (2223 phase) superconductor. There are some contradictory reports in substitution of Sb in the Bi site. Some researchers report an increa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2778f780d13e464a954ca43343cbb03d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.