Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"M. Kalwitzki"'
Publikováno v:
International Journal of Paediatric Dentistry. 12:132-142
Summary. Aim .To estimate the probability that a tooth does not develop a cavitated lesion (= end-stage caries) within time periods of interest. Additionally it was of interest to assess the heterogeneity between patients, in relation to the time per
Publikováno v:
European journal of dental education : official journal of the Association for Dental Education in Europe. 14(4)
Whilst preparing undergraduate students for a clinical course in paediatric dentistry, four consecutive classes (n = 107) were divided into two groups. Seven behaviour-modifying techniques were introduced: systematic desensitization, operant conditio
Autor:
Eino Honkala, Abdul Aziz Abdul Razak, M Kalwitzki, Maria do Carmo Matias Freire, Ilana Eli, Stefano Petti, Argy Polychronopoulou, H K Yip, Dominique Declerck, F. A. C. Wright, Takashi Komabayashi, De-Yu Hu, Makoto Kawamura, Stella Y. L. Kwan, G Lévy, Patcharawan Srisilapanan, Martin Kinirons, Kang-Ju Kim
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Objective: To identify similarities and differences in oral health attitudes, behaviour and values among freshman dental students. Design: Cross-cultural survey of dental students. Setting: 18 cultural areas. Participants and Methods: 904 first-year
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::72f04ffc9b7bea2cc91ecde71c41c5f6
http://hdl.handle.net/11573/107278
http://hdl.handle.net/11573/107278
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.