Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"M. Kalkani"'
Publikováno v:
European archives of paediatric dentistry : official journal of the European Academy of Paediatric Dentistry. 17(2)
To assess the views and experience of the UK dentists specialising in paediatric dentistry (trainees) about molar incisor hypomineralisation (MIH) and compare the findings with the responses from a group of UK general dental practitioners. A web-base
Publikováno v:
Clinical Microbiology and Infection. 11:337-340
Between January 2002 and December 2003, macrolide-resistant isolates of Staphylococcus aureus (n = 45) and coagulase-negative staphylococci (CoNS; n = 75) from a Greek hospital were examined phenotypically for inducible clindamycin resistance. The co
Autor:
M. Kalkani, Paul Ashley
Publikováno v:
European archives of paediatric dentistry : official journal of the European Academy of Paediatric Dentistry. 14(5)
There is little information available about oral health knowledge of paediatricians in the UK. The aim of this study was to assess the knowledge, training and attitudes of postgraduate (PG) paediatric trainees regarding oral health and determine the
Publikováno v:
International Journal of Antimicrobial Agents. 29:S244-S245
Autor:
M El-Maaytah, R. Leeson, B Banu, Colin Hopper, Tahwinder Upile, W. Jerjes, M. Vourvachis, P. Kafas, Priya Shah, Shinali Patel, Mohammed Al-Khawalde, Eileen McCarthy, J. Rob, Zaid Hamdoon, D. Gudka, J. Abiola, S. Abbas, Farai Nhembe, M. Kalkani
Publikováno v:
British Journal of Oral and Maxillofacial Surgery. 48:S34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.