Zobrazeno 1 - 10
of 158
pro vyhledávání: '"M. K. Fung"'
Autor:
M. M. Robinson, K. G. Miller, T. L. Babila, T. J. Bralower, J. V. Browning, M. J. Cramwinckel, M. Doubrawa, G. L. Foster, M. K. Fung, S. Kinney, M. Makarova, P. P. McLaughlin, P. N. Pearson, U. Röhl, M. F. Schaller, J. M. Self-Trail, A. Sluijs, T. Westerhold, J. D. Wright, J. C. Zachos
Publikováno v:
Scientific Drilling, Vol 33, Pp 47-65 (2024)
The release of over 4500 Gt (gigatonnes) of carbon at the Paleocene–Eocene boundary provides the closest geological analog to modern anthropogenic CO2 emissions. The cause(s) of and responses to the resulting Paleocene–Eocene Thermal Maximum (PET
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c614577386884b6181570949871d80b1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of The HKIE Geotechnical Division 41st Annual Seminar: Adapt to Challenges, Create to Thrive.
The objective of this study explores the sustainability of different concretes for use under different loading and environmental conditions in the construction and civil engineering industries. This study could have significant positive implications
Publikováno v:
Proceedings of The HKIE Geotechnical Division 41st Annual Seminar: Adapt to Challenges, Create to Thrive.
Background: The objective of this study is to explore the application of landscape architecture in quarries via a case study. The findings of our imitations in this study could have significant positive implications to inspire readers to more compreh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.