Zobrazeno 1 - 10
of 445
pro vyhledávání: '"M. Kääriäinen"'
Autor:
K. Hylkilä, N. Männikkö, A. Peltonen, S. Castrén, T. Mustonen, J. Konttila, M. Männistö, M. Kääriäinen
Publikováno v:
Journal of Affective Disorders Reports, Vol 16, Iss , Pp 100775- (2024)
Background: This systematic review aimed to synthesize current evidence of an association between problematic social networking site use (PSNSU) and social well-being and predictors of PSNSU among young adults (18–35 years). Methods: The systematic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00e6d760b0ed4dc4a59c1a2826f58d99
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stefano Espinoza, Damiana Leo, Tatyana D. Sotnikova, Mohammed Shahid, Tiina M. Kääriäinen, Raul R. Gainetdinov
Publikováno v:
Frontiers in Pharmacology, Vol 9 (2018)
Trace amine-associated receptor 1 (TAAR1) is a G protein-coupled receptor, which signals through elevating intracellular cAMP levels, and expressed in most vertebrates, including rodents and humans. In recent years, several lines of evidence indicate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ab5f91de90843ad84a0042f866e1523
Autor:
K. Hylkilä, N. Männikkö, S. Castrén, T. Mustonen, A. Peltonen, J. Konttila, M. Männistö, M. Kääriäinen
Publikováno v:
Telematics and Informatics. 81:101996
Publikováno v:
International Journal of Medical Informatics. 171:104995
Autor:
K. Mikkonen, P.L. Sorvari, H. Kuivila, T. Sjögren, H. Korpi, C. Koskinen, M. Koskinen, M. Koivula, M. Koskimäki, M.L. Lähteenmäki, T. Saaranen, M. Sormunen, L. Salminen, H. Mäki-Hakola, O. Wallin, A.M. Tuomikoski, A. Holopainen, M. Kääriäinen
An educator’s competence influences the implementation of evidence-based education and the overall quality of social and health care. This study aimed to identify distinct competence profiles from Finnish social, health and rehabilitative care educ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0740f143604385a921be76357ffb4a01
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253279
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202305253279
Background: Social- and health care educators collaborate on national and international levels; this collaboration is intrinsically related to collegiality, a concept which has only been scarcely studied among social- and health care educators. Backg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2fc8e448653707d5330cfee95981eb43
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022101261646
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022101261646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.