Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"M. Iziy"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 1, Pp 135-144 (2019)
Background and Objective: The educational system, each decade, faces special audience as learners. These students have special educational characteristics, needs, interests, and preferences that significantly improve the policies, quantity, and quali
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75a3f561f53d48cf8448b8e67b8cbc62
Publikováno v:
Results in Physics, Vol 5, Iss C, Pp 309-313 (2015)
Undoped and Ba and Ag-doped SrTiO3-based nanopowders (NPs) were successfully grown by a modified auto-combustion method. An optimum ratio of citric acid and nitric acid was used as the polymerization agent and fuel. The X-ray diffraction (XRD) result
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f94d34619b443b4a58d241b88f82a4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 83:522-527
Dropout rate between 20 to 80 percent has been reported in e-learning, so decreasing dropout rate is one of the major challenges of e-learning systems. The aim of this study is to identify the theories that explain the success rate of elearners. We u
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.