Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"M. Hinckle"'
Autor:
Bradford W. Mott, Andy Smith, Fahmid Morshed Fahid, M. Hinckle, Xiaoyi Tian, Joseph B. Wiggins, Arif Rachmatullah, Eric N. Wiebe, Kristy Elizabeth Boyer, Dolly Bounajim, Andrew Emerson, James C. Lester
Publikováno v:
Proceedings of the Human Factors and Ergonomics Society Annual Meeting. 65:556-560
This study examined undergraduate STEM students’ experiences using an online introductory computer programming learning environment equipped with an automated hint generation system. Following a convergent parallel mixed methods design, this study
Autor:
Eric N. Wiebe, Kristy Elizabeth Boyer, Arif Rachmatullah, Dolly Bounajim, M. Hinckle, Bradford W. Mott, James C. Lester, Danielle Boulden
Publikováno v:
ITiCSE
Use-Modify-Create (UMC) has gained recognition as a viable scaffolding approach for student programming activities, but little is known about how UMC could support CS learning in game-based learning environments. We designed and developed a game to t
Autor:
Eric N. Wiebe, Andy Smith, Fahmid Morshed Fahid, M. Hinckle, Kristy Elizabeth Boyer, Bradford W. Mott, Joseph B. Wiggins, Andrew Emerson, James C. Lester
Publikováno v:
SIGCSE
Block-based programming environments are widely used by novices who are learning computer science. However, even in block-based coding environments that have been carefully developed to serve novices, students frequently struggle and require addition
Publikováno v:
SIGCSE
Computational modeling provides an excellent vehicle for raising scientific awareness of emergent and topical phenomena such as COVID-19. Now more than ever, it is crucial to provide students with factual information about how diseases spread and how
Autor:
Eric N. Wiebe, Collin F. Lynch, Jennifer Tsan, Kristy Elizabeth Boyer, M. Hinckle, Jessica Vandenberg
Publikováno v:
ICER
Collaborative learning has demonstrated benefits for girls in computer science [7] and this may be a way to help address the gender gap in CS. Research indicates that while collaborating, boys often express more individualistic ideas whereas girls te
Autor:
Kristy Elizabeth Boyer, M. Hinckle, Bradford W. Mott, Arif Rachmatullah, James C. Lester, Eric N. Wiebe
Publikováno v:
ITiCSE
Computer science (CS) is widely recognized as a field with a significant gender gap despite the growing prevalence of computing. Several factors including CS attitudes, exposure to CS, experience with computer programming, and confidence in using com
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.