Zobrazeno 1 - 10
of 1 874
pro vyhledávání: '"M. Hannula"'
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 8, Iss 3, Pp 414-429 (2022)
Mathematics anxiety hinders students' mathematical achievement already in primary school, but research on its effects beyond whole number knowledge is limited. The main aim of the current study is to examine how state and trait mathematics anxiety re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/961ecc310394437bad0507abf58cf140
Publikováno v:
Frontiers in Chemistry, Vol 11 (2023)
We investigated the interactions between the organic–inorganic phases in composites and the impact on in vitro dissolution. The composite consists of a hydrogel-forming polysaccharide gellan gum (GG, organic phase) and a borosilicate bioactive glas
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f75b1e951e284f94ad32526686bbc775
Autor:
Ogbuehi O; Faculty of Health and Social Care, University of Hull, Hull, UK. O.Ogbuehi@hull.ac.uk
Publikováno v:
Journal of clinical nursing [J Clin Nurs] 2013 Jun; Vol. 22 (11-12), pp. 1786-7.
Autor:
Olanma Ogbuehi
Publikováno v:
Journal of Clinical Nursing. 22:1786-1787
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 5, Iss 3, Pp 283-300 (2019)
The present study aims to examine inter-individual differences in adaptive number knowledge in secondary school students. Adaptive number knowledge is defined as a well-connected network of knowledge of numerical characteristics and arithmetic relati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b554a67f92c14857b70953f6733b5b3f
Autor:
S Pitkänen, K Paakinaho, H Pihlman, N Ahola, M Hannula, S Asikainen, M Manninen, M Morelius, P Keränen, J Hyttinen, M Kellomäki, O Laitinen-Vapaavuori, S Miettinen
Publikováno v:
European Cells & Materials, Vol 38, Pp 35-50 (2019)
Most synthetic bone grafts are either hard and brittle ceramics or paste-like materials that differ in applicability from the gold standard autologous bone graft, which restricts their widespread use. Therefore, the aim of the study was to develop an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d867017ac464284a20b49fb0599abd9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.