Zobrazeno 1 - 10
of 320
pro vyhledávání: '"M. Gea"'
Autor:
L. Martín-Aguilar, S. Presas-Rodriguez, À. Rovira, J. Capellades, A. Massuet-Vilamajó, L. Ramió-Torrentà, M. Tintoré, L. Brieva-Ruiz, E. Moral, A. Cano-Orgaz, Y. Blanco, J. Batlle-Nadal, O. Carmona, M. Gea, J.V. Hervás-García, C. Ramo-Tello
Publikováno v:
Neurología (English Edition), Vol 37, Iss 7, Pp 557-563 (2022)
Objective: To study the clinico-radiological paradox in multiple sclerosis (MS) relapse by analyzing the number and location of gadolinium-enhanced (Gd+) lesions on brain MRI before methylprednisolone (MP) treatment. Methods: We analyzed brain MRI fr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b18b4493e59a4ef8857dcb22dd1978c8
Autor:
I. Puig, M. Gea, F. Núñez, L. Ispierto, L. Grau-López, S. Roure, M. Lozano, G. Lucente, D. Vilas
Publikováno v:
Neurología (English Edition), Vol 38, Iss 3, Pp 226-227 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e88857f097e40958d01640e4362e281
Autor:
K., HERNANDEZ, I., PACHECO, M., REDAJ, K., MATULAITIS, G. M., GEA-GARCIA, R., MENAYO, P., ESTEVES, D., ARAUJO
Publikováno v:
Journal of Physical Education & Sport; Mar2024, Vol. 24 Issue 3, p533-543, 11p
Publikováno v:
Revista Chilena de Educación Matemática, Vol 13, Iss 4 (2021)
Las tablas estadísticas son frecuentemente utilizadas para presentar y analizar la información, lo que lleva a incluir su enseñanza en la educación obligatoria. En este trabajo se analizan las actividades planteadas en torno a las tablas estadís
Publikováno v:
Mathematics; Volume 10; Issue 15; Pages: 2809
Statistics is introduced in primary education in Spain, and its teaching is largely supported by textbooks, which are freely provided to the children. In this research, we analyse the activities based on statistical tables included in two complete co
Publikováno v:
Educación Matemática. 33:181-207
Se presenta un estudio exploratorio en que se investiga la construcción del espacio muestral asociado a varios tipos de sucesos. Se analizan las respuestas de 55 estudiantes costarricenses de 6o curso de educación primaria (entre 11 y 12 años), 29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. V. Boiani, P. Dupont, R. Bischof, C. Milleret, O. Friard, M. Geary, E. Avanzinelli, A. vonHardenberg, F. Marucco
Publikováno v:
Ecology and Evolution, Vol 14, Iss 8, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract The ongoing expansion of wolf (Canis lupus) populations in Europe has led to a growing demand for up‐to‐date abundance estimates. Non‐invasive genetic sampling (NGS) is now widely used to monitor wolves, as it allows individual identif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7dcec91c00184de9b10b964b2d3a2fb3
Publikováno v:
Tangram, Vol 3, Iss 2, Pp 27-50 (2020)
The aim of this study we to analyze the students’ intuitive understanding of the binomial distribution. We analyze the responses by 127 students to a task where students should provide four values of the binomial distribution and justify the values