Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"M. Gälli"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rapid Communications in Mass Spectrometry. 17:851-859
Combustion-related soot particles were sampled in situ from the stoker system of a 0.5 MW incineration pilot plant (feeding material was wood) at two different heights over the feed bed in the third air supply zone. The collected particles were re-ae
Autor:
Stephanie Rotzer, F. Plangger, C. Schönmann, B. Henzi, Ernst Martin, M. von Aster, Karin Kucian, M. Gälli, Ursina Grond
Publikováno v:
NeuroImage. 57(3)
Developmental dyscalculia (DD) is a specific learning disability that affects the acquisition of mathematical skills in children with normal intelligence and age-appropriate school education (prevalence 3-6%). One essential step in the development of
Publikováno v:
Rapid communications in mass spectrometry : RCM. 17(8)
Combustion-related soot particles were sampled in situ from the stoker system of a 0.5 MW incineration pilot plant (feeding material was wood) at two different heights over the feed bed in the third air supply zone. The collected particles were re-ae
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.