Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"M. Franscini"'
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S633-S633 (2023)
Introduction The goal of psychotic disorders has led researchers to focus on early identification of individuals at clinical high risk (CHR) for psychosis and treatment of CHR symptoms. CHR symptoms typically occur in adolescence and young adulthood.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aec1e9aa844d40159556ffd4add70b0b
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S1075-S1076 (2023)
Introduction The construct of a clinical high-risk (CHR) state of psychosis has been established to describe potentially prodromal symptoms which typically appear during adolescence and young adulthood. This is a very sensitive developmental period a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f603618f2eb4aafadeae36685d8b775
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S858-S859 (2023)
Introduction Interest in the development of innovative technologies in the health sector has increased due to their potential to improve accessibility, efficacy, quality, and cost-effectiveness of treatment. Based on these considerations, we develope
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab66585f30a844b2a29ab4989fb4dd3c
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S681-S681 (2022)
Introduction Based on high rates of non-converters to psychosis, especially in children and adolescents, it was suggested that CHR criteria were (1) pluripotential, (2) a transdiagnostic risk factor, or (3) simply a severity marker of mental disorder
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/257dcfee32fe4b25a879ea39e16f0572
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.