Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"M. Fifolt"'
Autor:
J. Preskitt, H. Johnson, D. Becker, J. Ernest, M. Fifolt, J. Adams, T. Strichik, J. Ross, B. Sen
Publikováno v:
International Journal of Child Care and Education Policy, Vol 14, Iss 1, Pp 1-12 (2020)
Abstract Preschool programs provide opportunities to improve early childhood educational outcomes as well as long-term outcomes, such as improved educational attainment, improved socioeconomic status, and improved health in adulthood. However, recent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1dcfd9141e5434c89c3f63df9fec7a7
Publikováno v:
Health Services Insights, Vol 14 (2021)
Objective: To report the psychometric properties of the COmprehensive Score for financial Toxicity (COST) patient-reported outcome measure (PROM), an 11-item scale previously validated among patients diagnosed with cancer and receiving chemotherapy.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f5b0e174d254ea095b7183d3718fb5b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.