Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"M. Farasatkhah"'
Autor:
M. Farasatkhah
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 16, Iss 3, Pp 1-30 (2023)
Structures at the macro level and researchers’ habits hinder the effectiveness of research in Iran. But this is not the end of the story since researchers struggle with these structural and contextual limitations leading to the establishment of a d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f09114edd45145fd98f313b14a87a496
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 15, Iss 3, Pp 31-66 (2022)
The dramatic changes that have taken place in the field of information and communication in the present age have led to fundamental changes in various parts of human life. The important point is that the emergence of virtual technologies is not just
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/17a66986acbf44f58181ee3508e2f61a
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 14, Iss 4, Pp 1-31 (2021)
Today, academic fields have turned into a powerful tool for shaping the society and play an important role in the production of science and the creation of scientific communities. But at the same times, the nature of science and its production in aca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a86d01b0881420db95e6fb114ca1421
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 12, Iss 3, Pp 29-59 (2019)
In recent decades universities are pushed to provide services to commercial or governmental stakeholders rather than the civil society. In Iran, even, the commercial services have not developed satisfactorily. In this situation a strategy for promoti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99c9ea89d19644dbb91af83e5c270931
Publikováno v:
Taḥqīqāt-i Farhangī-i Īrān, Vol 11, Iss 3, Pp 29-67 (2018)
Students have interactions and communications beyond the official university systems which are informal and form many of their memories during the time of education. What matters is the students' understanding and perception of mental concepts of stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b03b769e8b9a4467a574990ffc782ea1
Autor:
R. Yousefi Aghdam, M. Farasatkhah
Publikováno v:
Interdisciplinary Studies in the Humanities, Vol 13, Iss 4, Pp 59-87 (2021)
The present article studies the emergence of the child subject in the Qajar period and theoretically it is based on an interdisciplinary approach to technological studies. With regard to collecting first-hand data, we used the "index paradigm" or "th
Publikováno v:
Basic and Clinical Neuroscience, Vol 5, Iss 1, Pp 4-10 (2014)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.