Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"M. Faheemuddin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yousef Khader, C. C. Macizo, Asja Čelebić, M. D. de Sousa-Neto, D. A. Prasad, Joseph E. Makzoumé, Ali H. Murad, SH Khan, Rafael Verardino de Camargo, Bishal Babu Basnet, Sahar Elkholy, Abdulghani Ali Al-Basmi, Shafat A. Mir, Mokhtar Saleh Al-anesi, M. Faheemuddin, Amna Adam Ibrahim, Juan Ramos Marquez, Esam Halboub, Mohammed Nasser Alhajj, Abbas G. Abdullah
Publikováno v:
European journal of dental education : official journal of the Association for Dental Education in Europe. 22(4)
Aims The aim of this study was to explore the perceived sources of stress reported by dental students from fourteen different countries. Methods A total of 3568 dental students were recruited from 14 different dental schools. The dental environmental
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.