Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"M. Eugenia Ruiz-Molina"'
Autor:
Antonio Marín García, Irene Gil Saura, M. Eugenia Ruiz Molina, Mariia Bordian, Roberto Gil Saura
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
Autor:
Antonio Marín García, Irene Gil Saura, M. Eugenia Ruiz Molina, Roberto Gil Saura, Mariia Bordian
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management. 29:601-615
Purpose In the current dynamic and competitive environment in which retail companies operate, store equity is a differentiating factor. In view of the scarce research found regarding the links between the variables traditionally related to brand equi
Publikováno v:
Journal of Relationship Marketing. 19:253-286
The present paper aims to examine if variables widely studied in B2C contribute to building strong relationships in B2B markets. Moreover, it analyzes the existence of differences across retailers ...
Publikováno v:
Classroom Companion: Business ISBN: 9783030654542
The new Agenda 2030 for global sustainability has put at the center the role of partnerships between different stakeholders, thus generating new interest (and concerns) regarding partnerships between environmental organizations and firms. In this con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1903ecfa9902b8c92f312287476cc096
https://doi.org/10.1007/978-3-030-65455-9_5
https://doi.org/10.1007/978-3-030-65455-9_5
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management. 25:642-650
Purpose In the current competitive environment in which retailers operate, store equity is seen as a key differentiating factor. In view of the scarce research on the dimensionality and correlates of brand equity related to the retailer, this paper a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.