Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"M. Dubson"'
Publikováno v:
Physical Review Special Topics. Physics Education Research, Vol 2, Iss 1 (2006)
The Colorado Learning Attitudes about Science Survey (CLASS) is a new instrument designed to measure student beliefs about physics and about learning physics. This instrument extends previous work by probing additional aspects of student beliefs and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5dad2f888f94608a07ea8ca724b67a2
Publikováno v:
Physical Review Special Topics. Physics Education Research, Vol 2, Iss 1, p 010101 (2006)
The Colorado Learning Attitudes about Science Survey (CLASS) is a new instrument designed to measure student beliefs about physics and about learning physics. This instrument extends previous work by probing additional aspects of student beliefs and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7113824851d24c61b71dae1f4cd1156c
Autor:
C. Keller, N. Finkelstein, K. Perkins, S. Pollock, C. Turpen, M. Dubson, Leon Hsu, Charles Henderson, Laura McCullough
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings.
Adoption of clickers by faculty has spread campus‐wide at the University of Colorado at Boulder from one introductory physics course in 2001 to 19 departments, 80 courses, and over 10,000 students. We study common pedagogical practices among facult
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.