Zobrazeno 1 - 10
of 171
pro vyhledávání: '"M. Dragone"'
Autor:
F. Pascale, V. Rondinelli, V. Focarelli, R. Saraceno, M. Colosimo, S. Giglio, M.G. Pascale, N. Iiritano, G. Caruso, A. Marino, F. Caligiuri, G. Fabiano, M. Dragone, U. Mazzei, R. Masciari
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 21, Iss 3 (2006)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adeca3e66d4941bab303ca2eaf621f32
Autor:
M. Colosimo, V. Focarelli, V. Rondinelli, R. Saraceno, S. Giglio, F. Pascale, M. Vavalà, M.G. Pascale, M. Dragone, G. Caruso, S. Lamazza, V. Mancuso, P. Morrone, R. Masciari
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 21, Iss 3 (2006)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66e356efab0548c38e68607558fceb83
Autor:
S. Giglio, T. Raimondi, P. Scerbo, N. Della Dora, M.G. Lepore, F. Pascale, M. Colosimo, M. Dragone, V. Rondinelli, E. De Fazio, G. Caruso, G. Astorino, G. Riillo, R. Masciari
Publikováno v:
Microbiologia Medica, Vol 21, Iss 3 (2006)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76a11c80e7f244dfa33f83d371ddec67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bioinspirationbiomimetics. 17(3)
Biologically inspired strategies have long been adapted to swarm robotic systems, including biased random walks, reaction to chemotactic cues and long-range coordination. In this paper we apply analysis tools developed for modeling biological systems
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.