Zobrazeno 1 - 10
of 961
pro vyhledávání: '"M. Dorn"'
Autor:
R. Ordoñez-Avila, J. Parraga-Alava, J. Meza Hormaza, L. Vaca-Cárdenas, E. Portmann, L. Terán, M. Dorn
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 47, Iss , Pp 109016- (2023)
In this work, we present the complete blood count data and PCR test results of a population of Ecuadorians from different provinces, primarily residing in the Andean region, especially in Quito. PCR was the standard test to detect Covid-19 during the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ec0ae4c4de54d8a9541f7f08915019a
Autor:
A. Ramisch, A. Brauser, M. Dorn, C. Blanchet, B. Brademann, M. Köppl, J. Mingram, I. Neugebauer, N. Nowaczyk, F. Ott, S. Pinkerneil, B. Plessen, M. J. Schwab, R. Tjallingii, A. Brauer
Publikováno v:
Earth System Science Data, Vol 12, Pp 2311-2332 (2020)
Varved lake sediments provide climatic records with seasonal to annual resolution and low associated age uncertainty. Robust and detailed comparison of well-dated and annually laminated sediment records is crucial for reconstructing abrupt and region
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef95eb6d16404dbaa9f9737e9d43c95d
Publikováno v:
Journal of LGBTQ Issues in Counseling. 17:146-163
Publikováno v:
Crop Science. 63:535-555
Publikováno v:
BMC Plant Biology, Vol 17, Iss 1, Pp 1-9 (2017)
Abstract Background Pennycress [Thlaspi arvense L (Brassicaceae)] is being domesticated as a renewable biodiesel feedstock that also provides crucial ecosystems services, including as a nutritional resource for pollinators. However, its flowers produ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ca73656d46449e3ae6cda63e5e34876
Sugar beet (Beta vulgarisL.) genetic stock lines FC308 (PI701378) and FC309 (PI700990) are two highly homozygous and phenotypically homogenous sources of resistance to two sugar beet pests. FC308 is resistant to sugar beet cyst nematode (Heterodera s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d5b979a0a135ae885924a1c78ffaf3c1
https://doi.org/10.1101/2023.05.17.541007
https://doi.org/10.1101/2023.05.17.541007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Assessing Expressive Learning is the only book in the art education field to date to propose and support a research-supported teacher-directed authentic assessment model for evaluating K-12 studio art, and to offer practical information on how to imp