Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"M. Ciechanowski"'
Publikováno v:
The European Zoological Journal, Vol 90, Iss 1, Pp 454-469 (2023)
AbstractThe gradual conversion of forest stands to single-aged and single-species stands is resulting in the loss of natural roosts for many animal groups. The installation of bat boxes is one solution to compensate for the lack of natural roosting o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2d50fe50b39411e8b47e18e34cf5146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education. 61:1-15
This paper examines how elementary teacher candidates experience Family Math and Science Nights with culturally and linguistically diverse children and families. Weekly reflections were analyzed using Gay’s (2002, 2013) Culturally Responsive Teachi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education. 26:715-742
Iterative cycles of enactment embedded in culturally and linguistically diverse contexts provide rich opportunities for preservice teachers (PSTs) to enact core practices of science. This study is situated in the larger Families Involved in Sociocult
Autor:
Kathryn M. Ciechanowski
Publikováno v:
Bilingual Research Journal. 37:237-262
This research explores third-grade science and language instruction for emergent bilinguals designed through a framework of planning, lessons, and assessment in an interconnected model including content, linguistic features, and functions. Participan
Publikováno v:
Nuclear Fusion. 59:086051
Two series of measurements were performed in the JSI TRIGA research reactor in 2014 and 2017 to validate the 55Mn(n,γ)56Mn cross-sections and experimentally investigate the relationship between the 55Mn(n,γ)56Mn reaction and the rate of tritium pro
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kathryn M. Ciechanowski
Publikováno v:
Journal of Literacy Research. 44:300-338
This article provides micro analysis of one representative incident from a larger qualitative study to examine how third-grade bilingual students and their teacher negotiated academic disciplinary and popular culture discourses in a social studies un