Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"M. C. Stefanescu"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Abstract Background Feedback is an essential element of learning. Despite this, students complain about receiving too little feedback in medical examinations, e.g., in an objective structured clinical examination (OSCE). This study aims to implement
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26de0edd847e4decb911441e981a38bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Herz-,Thorax- und Gefäßchirurgie. 33:369-374
Hintergrund Der Nationale Kompetenzbasierte Lernzielkatalog Chirurgie (NKLC) wurde von allen chirurgischen Fachgesellschaften gemeinsam formuliert. Er bildet ein Verbindungsglied zwischen den chirurgischen Lehrstuhlen und dem fachubergreifenden Natio
Autor:
J, Sterz, V, Britz, P, Carstensen, T, Kollewe, S H, Voß, M C, Stefanescu, T, Schreckenbach, R D, Verboket, Miriam, Rüsseler
Publikováno v:
Der Chirurg; Zeitschrift fur alle Gebiete der operativen Medizen. 93(3)
Thus medical students must be inspired to undertake this specialty. Students complain that the teaching is subordinate to patient care and limited by a lack of time and medical personnel. Although there are many studies assessing student perceptions,
Autor:
J, Sterz, P R, Tückmantel, L, Bepler, M C, Stefanescu, Y, Gramlich, A, Flinspach, M, Rüsseler
Publikováno v:
Medizinische Klinik, Intensivmedizin und Notfallmedizin. 117(7)
Well-performed resuscitation measures can improve the outcome in the event of cardiovascular arrest. Medical students often use teaching videos to learn practical skills. Studies confirmed the often inadequate quality of the videos on resuscitation a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.