Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"M. Boohan"'
Publikováno v:
Irish journal of psychological medicine. 30(4)
ObjectiveGraduate entry medical students’ views of psychiatry may differ from those of school leavers. This study hypothesised that (i) exposure to a psychiatry attachment is associated with a positive change in attitudes towards psychiatry in both
Autor:
D. B. Swanson, K. Z. Holtzman, A. Butler, M. M. Langer, M. V. Nelson, J. W. M. Chow, R. Fuller, J. A. Patterson, M. Boohan, null The Multi-School Progress Testing C
Publikováno v:
Medical Teacher. 32:480-485
This collaborative project between the National Board of Medical Examiners and four schools in the UK is investigating the feasibility and utility of a cross-school progress testing program drawing on test material recently retired from the United St
Publikováno v:
The Ulster Medical Journal
Background: Undergraduate surgery is at an important crossroads. Many departments report significant difficulties delivering effective teaching. Our student feedback indicated a dated surgical curriculum lacking structure, quality and uniformity. We
Publikováno v:
The Ulster Medical Journal
Objectives Modernising Medical Careers (MMC) emerged in response to acknowledged problems in training in the Senior House Officer grade. The objective of this study was to assess the effect of the Foundation Year 2 (F2) training programme on career o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.