Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"M. Angeles Espinosa"'
Publikováno v:
Psicología Educativa: Revista de los Psicólogos de la Educación, Vol 29, Iss 1, Pp 15-23 (2023)
The positive parenting approach has highlighted the importance of supporting families to perform the functions associated with their parental role and to improve children’s well-being. The aims of this study were to identify and describe the charac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42c1a443d21742f9be7dd6f505453526
Autor:
Javier Limeres Freire, MD, Esther Zorio, MD, PhD, Juan Jimenez-Jaimez, MD, PhD, Xabier Arana Achaga, MD, Jose Manuel García Pinilla, MD, PhD, Tomas Ripoll, MD, PhD, Vicente Climent Payá, MD, Pablo García-Pavía, MD, PhD, Carles Díez-López, MD, M Angeles Espinosa, MD, PhD, Rocio Eiros Bachiller, MD, PhD, Roberto Barriales-Villa, MD, PhD, Julian Palomino-Doza, MD, Coloma Tiron de Llano, MD, Maria Luisa Peña Peña, MD, Guillem Casas Masnou, MD, Laura Gutierrez García-Moreno, MD, José F Rodríguez Palomares
Publikováno v:
Journal of Cardiovascular Magnetic Resonance, Vol 26, Iss , Pp 100156- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/933922cfe92b42dab60d04089f17a5ee
Autor:
Javier Limeres Freire, MD, Esther Zorio, MD, PhD, Juan Jimenez-Jaimez, MD, PhD, Xabier Arana Achaga, MD, Jose Manuel García Pinilla, MD, PhD, Tomas Ripoll, MD, PhD, Vicente Climent Payá, MD, Pablo García-Pavía, MD, PhD, Carles Díez-López, MD, M Angeles Espinosa, MD, PhD, Rocio Eiros Bachiller, MD, PhD, Roberto Barriales-Villa, MD, PhD, Julian Palomino-Doza, MD, Coloma Tiron de Llano, MD, Maria Luisa Peña Peña, MD, Guillem Casas Masnou, MD, Laura Gutierrez García-Moreno, MD, José F Rodríguez Palomares
Publikováno v:
Journal of Cardiovascular Magnetic Resonance, Vol 26, Iss , Pp 100451- (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41444ff4697f4afaa8b3a4c6fd3e202f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.