Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"M. Al Achhab"'
Autor:
A. El Kenz, M. Al Achhab, Aymane Qodad, A. Benyoussef, M. El Yadari, Yassine Zaoui Seghroucheni
Publikováno v:
CIST
In this paper we propose a model that uses Job needs and organizations requirement to define an e-learning path that help the learner to be able to satisfy the job targeted. We review existing literature on adaptive learning systems, thereby; we prop
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Recent Contributions from Engineering, Science & IT (iJES). 3:21
In this paper we propose a model that generates learning objects in an adaptive learning system according to the Felder-Silverman learning styles, based on the Bayesian networks and taking into consideration the recommendations of the differentiated
Publikováno v:
International Journal of Recent Contributions from Engineering, Science & IT (iJES). 3:27
The aim of this paper is to use the Unified Modeling Language in order to design and implement an adaptive learning system that assigns learning objects according to the Fielder and Silverman learning styles (FSLSM), using the Bayesian networks. This
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.