Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"M. Aghabarari"'
Autor:
S. Khoshkesht, T. Bahrami Babahaidari, M. Shiri, M. Aghabarari, M. Hajfiroozabadi, H.R. Jalili, S. Amiri, M. Rahimzadeh Kivi
Publikováno v:
Bihdād, Vol 4, Iss 2, Pp 101-109 (2015)
Background: Exam anxiety and reduce of that, is one of the problems of educational systems. The aim of this study was to investigate the effect of aromatherapy on level of exam anxiety among nursing students in Alborz University of Medical Sciences.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbbbb3f6e32a4b14b97000b88613d1d4
Publikováno v:
Bihdād, Vol 1, Iss 4, Pp 200-206 (2012)
Background: Today, changing lifestyles, social relations and the advancement of technology causes fear, threats and concerns of different groups in society, especially students. Adverse impact of Anxiety on the efficacy and talents, personality and s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f20ee72f8de6404eb37589ba48831aa1
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 37, Iss 1, Pp 92-98 (2008)
Background: Fatigue identified as the most prevalent, disturbing and disabling symptom that has profound impact on quality of life in patients with breast cancer receiving chemotherapy. In these patients, unnecessary bed rest and prolonged sedentarin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/916cd4c3d4aa42d8a476545959b1eb7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.