Zobrazeno 1 - 10
of 708
pro vyhledávání: '"M. ANBAR"'
Publikováno v:
JURNAL PENDIDIKAN USIA DINI; Vol 17 No 1 (2023): Jurnal Pendidikan Usia Dini Volume 17 Number 1 April 2023; 120-133
Jurnal Pendidikan Usia Dini; Vol 17 No 1 (2023): Jurnal Pendidikan Usia Dini Volume 17 Number 1 April 2023; 120-133
Jurnal Pendidikan Usia Dini; Vol 17 No 1 (2023): Jurnal Pendidikan Usia Dini Volume 17 Number 1 April 2023; 120-133
Teachers have an important and primary role in the education system. The achievement of the teacher's role in education will have an impact on job satisfaction. This study aims to analyze the job satisfaction of Early Childhood Education teachers in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Fluid Mechanics, Vol 17, Iss 12, Pp 2545-2562 (2024)
Vaned diffusers are widely used in centrifugal compressors due to their higher pressure-recovery coefficients compared to vaneless diffusers. In this study, the effects of the diffuser vanes’ wrap angle and number of vanes on the aerodynamic perfor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b50eb79ce3a64d9c9dbc03ee4959dec9
Autor:
MOHAMMAD O. ABDEL-RAHMAN, M.Sc., ABDEL-RAHMAN M. ANBAR, M.D., MAZEN A. ELZOHARY, M.D., OSAMA M. MOSTAFA, M.D.
Publikováno v:
The Medical Journal of Cairo University. 89:2679-2685
Publikováno v:
Al-Azhar Medical Journal. 50:2763-2772
Background: The worldwide incidence of placenta accreta (PA) is rapidly rising, following the trend of increasing cesarean delivery. Antenatal diagnosis is highly desirable because outcomes are optimized when delivery occurs at a level III or IV mate
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.