Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"M Yavuz Acikalin"'
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 15, Iss 8, p e0237595 (2020)
[This corrects the article DOI: 10.1371/journal.pone.0193055.].
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/955ae13609c8457cb43fd002016bcf57
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 13, Iss 2, p e0193055 (2018)
Like humans, monkeys value information about sex and status, inviting the hypothesis that our susceptibility to these factors in advertising arises from shared, ancestral biological mechanisms that prioritize social information. To test this idea, we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e509e74963b1481788c8ab842973ea94
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the U.S.A., 117(12), 6936-6941. National Academy of Sciences
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America
Significance People currently spend over a billion of hours a day watching internet video content. To understand why, we combined neuroimaging with a behavioral video viewing task that simulated an internet attention market (i.e., youtube.com). While
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 15, Iss 8, p e0237595 (2020)
[This corrects the article DOI: 10.1371/journal.pone.0193055.].
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience
Previous research has provided qualitative evidence for overlap in a number of brain regions across the subjective value network (SVN) and the default mode network (DMN). In order to quantitatively assess this overlap, we conducted a series of coordi
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 13, Iss 2, p e0193055 (2018)
PLoS ONE, Vol 13, Iss 2, p e0193055 (2018)
Like humans, monkeys value information about sex and status, inviting the hypothesis that our susceptibility to these factors in advertising arises from shared, ancestral biological mechanisms that prioritize social information. To test this idea, we
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.