Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"M Yassini"'
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 18, Iss 3 - supplement: 1, Pp 152-158 (2010)
Introduction: Methadone maintenance therapy is a well-known approach to the treatment of drug use disorders and harm reduction. But the main challenge is retention rate in MMT Methods: Through simple random sampling, 155 addicts aged between 18-60 ye
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ddf2d03052f04b8a8bb5b1a0bb4e8792
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 18, Iss 3 - supplement: 1, Pp 179-183 (2010)
Introduction: Considering high prevalence of addiction, the age range of drug abuse and availability of new synthetic drugs, evaluation of knowledge of adolescents about drugs would be a priority in research. Methods: In this descriptive cross-sectio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4552a27a633b4d02af5712de020f49eb
Publikováno v:
Journal of Research in Medical Sciences, Vol 10, Iss 6, Pp 358-362 (2005)
Background: Approximately 10% of Iranian couples wishing to have a child experience some types of infertility which may impose a considerable psychological burden on them. The main objective of this cross-sectional study was to examine the level of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0c4b110211e412ba55076397224e490
Publikováno v:
Journal of Occupational Health and Epidemiology. 5:45-52
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 5:1967-1971
Introduction:: The purpose of this study was to examine the likelihood of brain injury in shell shock(blast) injured soldiers by comparing their cognitive function to three groups of Patients with Brain Penetrating Injuries, freed prisoners of war af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.