Zobrazeno 1 - 10
of 307
pro vyhledávání: '"M Voysey"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Helen Ratcliffe, K S Tiley, Nick Andrews, Gayatri Amirthalingam, I Vichos, E Morey, N L Douglas, S Marinou, Emma Plested, Parvinder Aley, Eva P Galiza, Saul N Faust, S Hughes, Clare S Murray, Marion Roderick, Fiona Shackley, Sam J Oddie, Tim Lees, D P J Turner, M Raman, Stephen Owens, Paul Turner, H Cockerill, J Lopez Bernal, E Linley, Ray Borrow, Kevin Brown, Mary Elizabeth Ramsay, M Voysey, Matthew D Snape
ObjectiveTo understand community seroprevalence of SARS-CoV-2 in children and adolescents. This is vital to understanding the susceptibility of this cohort to COVID-19 and to inform public health policy for disease control such as immunisation.Design
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5cea6fc8605228eb685ecc07b762ed77
http://hdl.handle.net/10044/1/98477
http://hdl.handle.net/10044/1/98477
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.