Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"M Tunks"'
Autor:
CN Mhurchu, R Whittaker, M Vano, M Tunks, Lisa Te Morenga, J Schumacher, C Pekepo, A Jull, Y Jiang, G Humphrey, E Hughes, A Henry, J Grey, D Goodwin, T Funaki, R Tupa'I-Firestone, S Dalhousie, S Borrell, M Verbiest
© Marjolein Verbiest, Suaree Borrell, Sally Dalhousie, Ridvan Tupa'i-Firestone, Tevita Funaki, Deborah Goodwin, Jacqueline Grey, Akarere Henry, Emily Hughes, Gayle Humphrey, Yannan Jiang, Andrew Jull, Crystal Pekepo, Jodie Schumacher, Lisa Te Moreng
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6e8deea5ca81eb29c76e08ec83643ebf
https://doi.org/10.26686/wgtn.12831821.v1
https://doi.org/10.26686/wgtn.12831821.v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moroz, Rose M. Tunks
Publikováno v:
Available to subscribers only..
Thesis (Ph. D.)--Southern Illinois University Carbondale, 2008.
"Department of Curriculum and Instructiion." Keywords: Parent involvement, Family-school-community partnership, Collaboration, Leadership team, Democratic education, Learning, Educa
"Department of Curriculum and Instructiion." Keywords: Parent involvement, Family-school-community partnership, Collaboration, Leadership team, Democratic education, Learning, Educa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.