Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"M Tunks"'
Autor:
CN Mhurchu, R Whittaker, M Vano, M Tunks, Lisa Te Morenga, J Schumacher, C Pekepo, A Jull, Y Jiang, G Humphrey, E Hughes, A Henry, J Grey, D Goodwin, T Funaki, R Tupa'I-Firestone, S Dalhousie, S Borrell, M Verbiest
© Marjolein Verbiest, Suaree Borrell, Sally Dalhousie, Ridvan Tupa'i-Firestone, Tevita Funaki, Deborah Goodwin, Jacqueline Grey, Akarere Henry, Emily Hughes, Gayle Humphrey, Yannan Jiang, Andrew Jull, Crystal Pekepo, Jodie Schumacher, Lisa Te Moreng
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6e8deea5ca81eb29c76e08ec83643ebf
https://doi.org/10.26686/wgtn.12831821.v1
https://doi.org/10.26686/wgtn.12831821.v1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moroz, Rose M. Tunks
Publikováno v:
Available to subscribers only..
Thesis (Ph. D.)--Southern Illinois University Carbondale, 2008.
"Department of Curriculum and Instructiion." Keywords: Parent involvement, Family-school-community partnership, Collaboration, Leadership team, Democratic education, Learning, Educa
"Department of Curriculum and Instructiion." Keywords: Parent involvement, Family-school-community partnership, Collaboration, Leadership team, Democratic education, Learning, Educa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Oct2023, Vol. 54 Issue 4, p1295-1307. 13p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Levett-Jones, Tracy
Publikováno v:
Australian Diabetes Educator. Sep2023, Vol. 26 Issue 3, p1-7. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Falgas-Bague, Irene1,2,3 (AUTHOR) Irene.falgasbague@swisstph.ch, Thembo, Thandiwe4 (AUTHOR), Kaiser, Jeanette L.5 (AUTHOR), Hamer, Davidson H.5 (AUTHOR), Scott, Nancy A.5 (AUTHOR), Ngoma, Thandiwe5 (AUTHOR), Paul, Ravi4 (AUTHOR), Juntunen, Allison5 (AUTHOR), Rockers, Peter C.5 (AUTHOR), Fink, Günther1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/3/2023, Vol. 17 Issue 2, p1-10. 10p.