Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"M Tricklebank"'
Autor:
J, Alsiö, S R O, Nilsson, F, Gastambide, R A H, Wang, S A, Dam, A C, Mar, M, Tricklebank, T W, Robbins
Publikováno v:
Psychopharmacology
Rationale Reversal learning requires associative learning and executive functioning to suppress non-adaptive responding. Reversal-learning deficits are observed in e.g. schizophrenia and obsessive-compulsive disorder and implicate neural circuitry in
Autor:
N Moore, D McKinzie, S Mitchell, M Keenan, D Dobson, G Wishart, M O’Neill, T Murray, B Tree, S Iyengar, J Hart, D Shaw, R Simmons, A Kalra, C Miles, M Conway, J Boot, S Baker, E Sher, M Tricklebank
Publikováno v:
Cholinergic Mechanisms
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::38d6b2d220f30babe44a73161c47893e
https://doi.org/10.3109/9780203493878-118
https://doi.org/10.3109/9780203493878-118
Publikováno v:
The Journal of pharmacology and experimental therapeutics. 288(2)
Noncompetitive N-methyl-D-aspartate (NMDA) receptor antagonists such as phencyclidine are psychotomimetics and disrupt prepulse inhibition (PPI), a measure of sensorimotor gating that is deficient in schizophrenia. Systemically administered competiti
Autor:
M. Tricklebank
Publikováno v:
Journal of Pharmacy and Pharmacology. 45:1016-1016
Publikováno v:
The Journal of Pharmacology and Experimental Therapeutics; February 1999, Vol. 288 Issue: 2 p643-52, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.