Zobrazeno 1 - 10
of 328
pro vyhledávání: '"M Raffaele"'
Autor:
Qi Luo, Varun B. Dwaraka, Qingwen Chen, Huige Tong, Tianyu Zhu, Kirsten Seale, Joseph M. Raffaele, Shijie C. Zheng, Tavis L. Mendez, Yulu Chen, Natalia Carreras, Sofina Begum, Kevin Mendez, Sarah Voisin, Nir Eynon, Jessica A. Lasky-Su, Ryan Smith, Andrew E. Teschendorff
Publikováno v:
Genome Medicine, Vol 15, Iss 1, Pp 1-24 (2023)
Abstract Background Changes in cell-type composition of tissues are associated with a wide range of diseases and environmental risk factors and may be causally implicated in disease development and progression. However, these shifts in cell-type frac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b05b81a3490b4576b2b9a29d275708ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2015 Jan 01. 108(3), 186-203.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43824231
Autor:
Mendez, Linda M. Raffaele, Young, Ellie L., Mihalas, Stephanie T., Cusumano, Dale L., Hoffmann, Laura L.
Publikováno v:
Middle School Journal, 2006 Nov 01. 38(2), 13-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23024542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Early Intervention. 42:31-48
Little is known about the specific practices of early interventionists, despite many young children receiving early intervention services through Part C of the Individuals With Disabilities Education Act. The aim of this study was to examine knowledg