Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"M Mokone"'
Autor:
M Tchuenche, M M Gill, L Bollinger, L Mofenson, M Phalatse, M Nchephe, M Mokone, V Tukei, A Tiam, S Forsythe
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 13, Iss 8, p e0202420 (2018)
BACKGROUND:Infants with HIV infection, particularly those infected in utero, who do not receive antiretroviral therapy (ART) have high mortality in the first year of life. Virologic diagnostic testing is recommended by the World Health Organization b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3b48ce25fe944189cffbb4e641a44b1
Publikováno v:
Health SA Gesondheid: Journal of Interdisciplinary Health Sciences, Vol 28, Iss 0, Pp e1-e8 (2023)
Background: The perceptions of mothers and caregivers of children attending early childhood development (ECD) centres play a very critical role in promoting healthy eating habits in children and impact long-term health consequences. Food preferences
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f0f6c7a0f8b482fa10edb8d1e33d807
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spo Kgalamono, Angela Mathee, M. Ndaba, Nonhlanhla Tlotleng, Felix Made, Kerry Wilson, Nisha Naicker, K. Du Preez, Tahira Kootbodien, Vusi Ntlebi, M. Mokone
Publikováno v:
ISEE Conference Abstracts. 2020
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sumaya Laher, M. Mokone
Publikováno v:
Journal of Psychology in Africa. 18:249-253
This study explored the reliability and validity of the Differential Aptitude Test—Form K (DAT-K) in a sample of 75 learners (mean age = 17.1 years, SD = 1.13) from a previously disadvantaged school in Johannesburg. Adequate reliability coefficient
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.