Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"M Mel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ACS Earth and Space Chemistry. 6:1022-1030
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rachna Seth, Maya Prasad, Gauri Kapoor, Gargi Das, Srinivasan Prasanth, Vandana Dhamankar, Purna Kurkure, M Melissa Hudson
Publikováno v:
Pediatric Hematology Oncology Journal, Vol 9, Iss 3, Pp 138-142 (2024)
Objectives: To provide a consensus statement describing best practices and evidence regarding the setting up Childhood Cancer Survivor Clinics in India. Methods: Key topics regarding childhood cancer survivorship clinics were identified during a work
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24dd916babd84a09af5eb3d6b62dbcda
Autor:
M. T. Ajala, Md. Raisuddin Khan, A. A. Shafie, M. J.-E. Salami, M. O. Oladokun, M. Mel, Md. I. M Nor
Publikováno v:
8th International Conference on Mechatronics Engineering (ICOM 2022).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ico, M. (Mel)
This study aims to investigate how English language learning occurs within the experiences of playing online video games and interacting in related online affinity spaces. Although there have been past studies that have researched language learning i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::570e0e7f3f88fbfc550d2bdaa89e59a2
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202108198882
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202108198882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.