Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"M Loveland"'
Publikováno v:
Internal Medicine Journal. 52:2181-2185
Publikováno v:
Journal of Managerial Psychology, 2016, Vol. 31, Issue 2, pp. 434-450.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMP-03-2014-0092
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The TQM Journal, 2014, Vol. 26, Issue 5, pp. 510-521.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-06-2013-0071
Publikováno v:
Journal of the American Geriatrics Society, 70(6), 1816-1827. Wiley-Blackwell
Loveland, P M, Reijnierse, E M, Island, L, Lim, W K & Maier, A B 2022, ' Geriatric home-based rehabilitation in Australia : Preliminary data from an inpatient bed-substitution model ', Journal of the American Geriatrics Society, vol. 70, no. 6, pp. 1816-1827 . https://doi.org/10.1111/jgs.17685
Loveland, P M, Reijnierse, E M, Island, L, Lim, W K & Maier, A B 2022, ' Geriatric home-based rehabilitation in Australia : Preliminary data from an inpatient bed-substitution model ', Journal of the American Geriatrics Society, vol. 70, no. 6, pp. 1816-1827 . https://doi.org/10.1111/jgs.17685
Background: The REStORing health of acutely unwell adulTs (RESORT) is an observational longitudinal cohort, including geriatric rehabilitation inpatients aged ≥65 years admitted to a geriatrician-led rehabilitation service at a tertiary hospital. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3b32488fde77896744fde60a6f5b98d
https://research.vumc.nl/en/publications/10465bc8-8b59-46e2-94c4-a1012494b3b0
https://research.vumc.nl/en/publications/10465bc8-8b59-46e2-94c4-a1012494b3b0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management. 28:140-153
Purpose The purpose of this paper is to investigate the competing effects of brand community participation, which should enhance loyalty to both the brand and to already-owned products, against switching costs, which should make consumers sensitive a
Publikováno v:
European Journal of Marketing. 53:345-365
Purpose This paper aims to investigate the impact of product release on word of mouth (WOM) behavior within and across rival online brand communities for technology products and evaluate competing predictions made by social identity theory and the gr
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing. 33:457-465
Purpose The purpose of this study is to investigate the effect of brand community participation on new product adoption when the new product is the one which clearly under-performed compared to industry standards. Design/methodology/approach The data