Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"M Groenier"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Fikrat-Wevers, K. M. Stegers-Jager, P. M. Afonso, A. S. Koster, R. A. Van Gestel, M. Groenier, J. H. Ravesloot, A. Wouters, W. W. Van Den Broek, A. M. Woltman
Publikováno v:
Fikrat-Wevers, S, Stegers-Jager, K M, Afonso, P M, Koster, A S, van Gestel, R A, Groenier, M, Ravesloot, J H, Wouters, A, van den Broek, W W & Woltman, A M 2023, ' Selection tools and student diversity in health professions education : a multi-site study ', Advances in Health Sciences Education . https://doi.org/10.1007/s10459-022-10204-9
Advances in health sciences education. Springer Netherlands
Advances in Health Sciences Education. Springer Netherlands
Advances in health sciences education. Springer Netherlands
Advances in Health Sciences Education. Springer Netherlands
Student diversity in health professions education (HPE) can be affected by selection procedures. Little is known about how different selection tools impact student diversity across programs using different combinations of traditional and broadened se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::daab0a169d3f4a92b1e7683025919bf8
https://research.vumc.nl/en/publications/11f78389-39fd-4c5a-a682-4ada2c8f7987
https://research.vumc.nl/en/publications/11f78389-39fd-4c5a-a682-4ada2c8f7987
Publikováno v:
15.01 - Medical education, web and internet.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.