Zobrazeno 1 - 10
of 472
pro vyhledávání: '"M Ghezzi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L Abbattista, A Dighera, M Ghezzi, V Calcaterra, S Costanzo, A De Silvestri, A Farolfi, E D'Auria, G Pelizzo, G V Zuccotti
Publikováno v:
07.07 - Paediatric bronchology.
Autor:
R De Santis, L Gianolio, F Bergamaschi, M Ghezzi, A Farolfi, L Fiori, E D'Auria, G V Zuccotti
Publikováno v:
07.07 - Paediatric bronchology.
Publikováno v:
07.07 - Paediatric bronchology.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silvia Pescina, Patrizia Santi, Sara Nicoli, E. Del Favero, Laura Cantù, M. Ghezzi, Cristina Padula
Publikováno v:
Journal of Controlled Release. 332:312-336
Polymeric micelles, i.e. aggregation colloids formed in solution by self-assembling of amphiphilic polymers, represent an innovative tool to overcome several issues related to drug administration, from the low water-solubility to the poor drug permea
Autor:
Patrick M. Ghezzi, Ainsley B. Lewon
Publikováno v:
Behavioral Interventions. 36:388-406
Publikováno v:
Behav Anal Pract
The purpose of this study was (a) to use a precision-teaching (PT) framework to design, train, and evaluate a tap-dancing training sequence and (b) to evaluate fluency outcomes as a function of training tap dance components to optimal frequencies. Th
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice
A positive and expected by-product of a well-programmed instructional sequence is an escalation of learning, where skills are acquired more quickly as teaching goes on. Despite the importance of this effect in behavior analysis and education, techniq
Autor:
Patrick M. Ghezzi, Ainsley B. Lewon
Publikováno v:
Handbook of Applied Behavior Analysis Interventions for Autism ISBN: 9783030964771
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::462009d537266a8243c8479f2062b4a6
https://doi.org/10.1007/978-3-030-96478-8_26
https://doi.org/10.1007/978-3-030-96478-8_26