Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"M Bundó Vidiella"'
Autor:
S, Juncosa Font, F, Aliaga Celma, M, Bundó Vidiella, F, Cordón Granados, J M, Cots Yago, M, Ezquerra Lezcano, D, Forés García, A, Martín Zurro
Publikováno v:
Aten Primaria
Publikováno v:
Atencion primaria. 23(1)
Autor:
M I, Moreno Hernández, M, Trilla Soler, A, Espluga Capdevila, N, Mengual Miralles, M, Bundó Vidiella, J, Juanola Costa, J, Aubà Llambrich
Publikováno v:
Atencion primaria. 20(4)
To find the amount of self-care (SC), health education (HE) received and the prevalence of risk factors for diabetic foot (RFDF) in patients with type II Diabetes Mellitus (DM) attended in Primary Care.A descriptive crossover study.Primary Care Centr
Autor:
M, Bundó Vidiella, J, Aubà Llambrich, J, Massons Cirera, M C, Trilla Soler, R, Pérez Villegas, A M, Pérez del Campo
Publikováno v:
Atencion primaria. 17(1)
To find the prevalence of depression and the level of anxiety in a group of patients with diabetes mellitus type II (DM); to compare the presence of psychiatric pathology with different variables and contrast the diabetic group's results with those o
Autor:
F. Cordón Granados, F. Aliaga Celma, D. Forés García, M. Ezquerra Lezcano, S. Juncosa Font, M Bundó Vidiella, J.M. Cots Yago, A. Martín Zurro
Publikováno v:
Atención Primaria. (4):269-277
La acreditacion docente de centros de salud busca seleccionar aquellos centros que cumplen un conjunto minimo de estandares. Evidentemente no garantiza una docencia de calidad, pero si unas condiciones minimas indispensables para que esta se pueda de
Publikováno v:
Medicina clinica. 89(3)
Publikováno v:
Atencion primaria.
A cross-sectional study was carried out in Cornellà with type II diabetic patients to assess their prevalence of microangiopathy and their major risk factors. The study included 297 patients (102 males and 197 females) with a mean age of 61 years. I
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.