Zobrazeno 1 - 10
of 470
pro vyhledávání: '"M Brázdil"'
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 269, Iss , Pp 119933- (2023)
We spend much our lives interacting with others in various social contexts. Although we deal with this myriad of interpersonal exchanges with apparent ease, each one relies upon a broad array of sophisticated cognitive processes. Recent research sugg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4d6a294f0a84f4ead741cf5c2d71f78
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 228, Iss , Pp 117697- (2021)
Verbal communication relies heavily upon mutual understanding, or common ground. Inferring the intentional states of our interaction partners is crucial in achieving this, and social neuroscience has begun elucidating the intra- and inter-personal ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8a150da6ca24918bf093b1d6e97fe43
Autor:
Petr Sojka, Jan Lošák, Martin Lamoš, Martin Bareš, Tomáš Kašpárek, M. Brázdil, M. Baláž, Miroslav Světlák, J. Kočvarová, J. Fialová
Publikováno v:
Frontiers in Neurology, Vol 10 (2019)
Background: Affective dysregulation and impaired cognitive control are implicated in the pathology of functional neurological disorders (FNDs). However, voluntary regulation of emotions has seldom been researched in this group of patients. We hypothe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13c5d396bde4401ea7e049952bd4e2ee
Publikováno v:
Child's Nervous System.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.