Zobrazeno 1 - 10
of 1 652
pro vyhledávání: '"M Bocian"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Animal, Vol 7, Iss 2, Pp 341-347 (2013)
Forty-eight Polish Landrace pigs (initially 32.43 ± 0.70 kg live weight) were assigned to a 2 × 2 × 2 factorial arrangement in order to assess the effects of the rearing system (outdoor v. indoor), diet (with corn grain silage v. without corn grai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e659f2fd5ab74a35b4839728d090c223
Publikováno v:
Veterinární medicína. 65:473-479
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anna M, Banaś, Katarzyna M, Bocian-Ostrzycka, Stanisław, Dunin-Horkawicz, Jan, Ludwiczak, Piotr, Wilk, Marta, Orlikowska, Agnieszka, Wyszyńska, Maria, Dąbrowska, Maciej, Plichta, Marta, Spodzieja, Marta A, Polańska, Agata, Malinowska, Elżbieta Katarzyna, Jagusztyn-Krynicka
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences
The bacterial proteins of the Dsb family catalyze the formation of disulfide bridges between cysteine residues that stabilize protein structures and ensure their proper functioning. Here, we report the detailed analysis of the Dsb pathway of Campylob
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Italian Journal of Animal Science, Vol 6, Iss 1s (2010)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eac6346a31f842d6bb87fcfb687d997f
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice. 32:99-111
This research replicates an earlier study and extends it by shifting instructional responsibility from researchers to special education teachers, who implemented reading instruction that included multisyllabic word decoding, academic vocabulary, and