Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"M Bercht"'
Autor:
Bruna L. Seibel, Bruno de Brito Silva, Anna M. V. Fontanari, Ramiro F. Catelan, Ana M. Bercht, Juliana L. Stucky, Diogo A. DeSousa, Elder Cerqueira-Santos, Henrique C. Nardi, Silvia H. Koller, Angelo B. Costa
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb8bdd8fa9c84c76889eb34afe512fad
Autor:
Bruna L. Seibel, Bruno de Brito Silva, Anna M. V. Fontanari, Ramiro F. Catelan, Ana M. Bercht, Juliana L. Stucky, Diogo A. DeSousa, Elder Cerqueira-Santos, Henrique C. Nardi, Silvia H. Koller, Angelo B. Costa
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f6bfb2d08cc494fa2d6d7a17182f25c
Autor:
Bruna L. Seibel, Bruno de Brito Silva, Anna M. V. Fontanari, Ramiro F. Catelan, Ana M. Bercht, Juliana L. Stucky, Diogo A. DeSousa, Elder Cerqueira-Santos, Henrique C. Nardi, Silvia H. Koller, Angelo B. Costa
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Research involving transgender and gender diverse people (TGD) increased in the last years, mostly concerning healthcare associated to this population. Few studies dedicated their analysis to the impact of parental support on transgender people, even
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3dbc71e434d045d9a5c853453033bb43
Autor:
Bruno de Brito Silva, Ramiro Figueiredo Catelan, Angelo Brandelli Costa, Diogo Araújo DeSousa, Juliana Ledur Stucky, Henrique Caetano Nardi, Ana M. Bercht, Silvia Helena Koller, Anna Martha Vaitses Fontanari, Bruna Larissa Seibel, Elder Cerqueira-Santos
Publikováno v:
Repositório Institucional PUCRS
Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul (PUCRS)
instacron:PUC_RS
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul (PUCRS)
instacron:PUC_RS
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Research involving transgender and gender diverse people (TGD) increased in the last years, mostly concerning healthcare associated to this population. Few studies dedicated their analysis to the impact of parental support on transgender people, even
Publikováno v:
Journal of Shellfish Research. 32:719-723
Studies were carried out to determine the effect of four factors that may be important to optimize larval settlement of the scallop Nodipecten nodosus in a land-based nursery system: (1) ambient light (tanks were exposed to direct sunlight, kept in p
Autor:
Ana Lúcia Carneiro-Schaefer, M Bercht, Simone Sühnel, Jaime Fernando Ferreira, Aimê Rachel Magenta Magalhães, Francisco Lagreze, Marcelo Maraschin
Publikováno v:
Brazilian Journal of Biology, Vol 70, Iss 3, Pp 651-658
This work describes the gametogenic cycle of the scallop Nodipecten nodosus kept in a culture system. To this end, during one year, samples were taken from the broodstocks every 30 days to be submitted to macroscopic and microscopic analyses and to m
Autor:
S. Sühnel, F. Lagreze, M. Bercht, JF. Ferreira, AL. Carneiro-Schaefer, ARM. Magalhães, M. Maraschin
Publikováno v:
Brazilian Journal of Biology, Vol 70, Iss 3, Pp 651-658
This work describes the gametogenic cycle of the scallop Nodipecten nodosus kept in a culture system. To this end, during one year, samples were taken from the broodstocks every 30 days to be submitted to macroscopic and microscopic analyses and to m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/805424c4eb6f4bc0a4c0559f8844f4c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.